Sähköpostimarkkinointi ja verkkokyselyt

Koska olet ollut viimeksi yhteydessä potentiaalisiin asiakkaisiin?

Sähköpostimarkkinoinnilla saat nopeita tuloksia kustannustehokkaasti, sillä näin saavutat suuria määriä potentiaalisia asiakkaita alhaisin kontaktikustannuksin. Meiltä voit ostaa palveluna sekä yksittäisiä sähköpostikampanjoita että säännöllisen uutiskirjeen toimittamisen.

Verkkokysely eli sähköpostitse tehtävä kyselytutkimus on erittäin tehokas tapa arvioida sekä nykyisten että uusien asiakkaiden kiinnostusta, ostopotentiaalia ja ostoikkunan sijoittumista.

Sähköpostisuora

Sähköposti on nopein tapa löytää potentiaalisia asiakkaita.

Kohdennetulla ja personoidulla sähköpostiviestillä puhuttelet asiakkaitasi tehokkaasti ja saat heidät aktivoitumaan. Hyvin suunnitellut ja toimivat kohdesivut eli laskeutumissivut  (engl. landing page) sekä houkuttelevat tarjoukset auttavat tunnistamaan kaikkein potentiaalisimmat asiakkaat ja saamaan yhteydenottoja.

Uutiskirje sähköpostilla

Säännöllinen yhteydenpito pitää yrityksesi asiakkaan muistissa, kun ostoikkuna aukeaa.

Sähköpostitse toimitettavalla uutiskirjeellä pidät luontevasti yhteyttä niin nykyisiin kuin potentiaalisiin uusiin asiakkaisiisi. Uutiskirjeen avulla ohjaat asiakkaasi tehokkaasti ja mitattavasti yrityksesi muun verkkosisällön äärelle. Email-uutiskirje onkin yksi B2B-verkkomarkkinoinnin kulmakivistä

Kyselytutkimus sähköpostilla

Tiedätkö, ketkä potentiaalisista asiakkaistasi ovat aidosti kiinnostuneita yrityksesi erityisosaamisesta ja tarjoomasta? Haluaisitko kuulla, ketkä heistä ovat tekemässä osto­päätöksiä lähiaikoina? Haluatko päästä tapaamaan juuri heitä?

Internetissä tehtävän kyselytutkimuksen eli verkkokyselyn avulla saat kuumien liidien lisäksi yrityksellesi arvokasta tietoa asiakkaista ja markkinoista sekä rakennat yrityksestäsi kuvaa alansa johtavana asiantuntijana.